ДІАГНОСТИКА АГРЕСИВНОСТІ (ТЕСТ ВАГНЕРА).
МЕТОДИКИ ДЛЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ.
ВНУТРІШНЬООСОБИСТІСНА ДІАГНОСТИКА.
МЕТОДИКИ НА ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ГОТОВНОСТІ ДО ШКОЛИ.
ОЦІНКА САМОКОНТРОЛЮ ЗА М. СНАЙДЕРОМ.
ТИП ТЕМПЕРАМЕНТУ ЗА АЙЗЕНКОМ.
ДІАГНОСТУЄМО СВІЙ СТИЛЬ ПОВЕДІНКИ.
БАНК ПСИХОДІАГНОСТИЧНИХ МЕТОДИК.
МЕТОДИКИ ДОСЛІДЖЕННЯ СКЛАДОВИХ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ УЧНІВ.
МЕТОДИКИ ДЛЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ.
ВНУТРІШНЬООСОБИСТІСНА ДІАГНОСТИКА.
МЕТОДИКИ НА ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ГОТОВНОСТІ ДО ШКОЛИ.
ОЦІНКА САМОКОНТРОЛЮ ЗА М. СНАЙДЕРОМ.
ТИП ТЕМПЕРАМЕНТУ ЗА АЙЗЕНКОМ.
ДІАГНОСТУЄМО СВІЙ СТИЛЬ ПОВЕДІНКИ.
БАНК ПСИХОДІАГНОСТИЧНИХ МЕТОДИК.
МЕТОДИКИ ДОСЛІДЖЕННЯ СКЛАДОВИХ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ УЧНІВ.
Немає коментарів:
Дописати коментар